Aktualności

Logo BIP
Biuletyn informacji publicznej

Wyszukiwarka

Przejdź do: strona główna
Przejdź do: mapa serwisu
Przejdź do: Kontakt
Przejdź do: Wersja klasyczna serwisu


Menu główne



Są już wnioski o dodatek osłonowy

1 lutego 2024
Ukazało się Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska, z nowym wzorem wniosku o wypłatę dodatku osłonowego.

Formularze wniosków można pobierać w Ośrodku Pomocy Społecznej, w godzinach pracy.

Aby otrzymać dodatek osłonowy wypełniony wniosek należy złożyć do OPS, w terminie do 30 kwietnia 2024 roku. Wypłata dodatków będzie realizowana jednorazowo, do 30 czerwca 2024 r.

Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego składa się na piśmie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. W przypadku złożenia wniosku o wypłatę dodatku osłonowego za pomocą środków komunikacji elektronicznej wniosek ten opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnia z wykorzystaniem profilu zaufanego.

Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego


Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Adrian Kastura (2024-02-01 11:48:09)
Informację zmodyfikował(a): Adrian Kastura (2024-02-01 12:25:40)
Liczba odwiedzin: 2384

Stopka

Zamknij