Procedury zakończone

Logo BIP
Biuletyn informacji publicznej

Wyszukiwarka

Przejdź do: strona główna
Przejdź do: mapa serwisu
Przejdź do: Kontakt
Przejdź do: Wersja klasyczna serwisu


Menu główne


Remont pokrycia dachowego budynku OPS w Strzelcach Opolskich

20 sierpnia 2013
 Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres Zamawiającego.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich; ul. Krakowska 16, 47-100 Strzelce Opolskie;
tel. 77/463-08-70 do 06 faks: 77/463-08-99.
2. Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony (dział II, rozdz. 3 oddz. 1).
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ: http://www.opsstrzelce.pl
4. Nazwa nadana zamówieniu: Remont pokrycia dachowego budynku OPS w Strzelcach Opolskich
5. Znak sprawy: (OPS.ZP.252.3.2013)
6. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego budynku OPS w Strzelcach Opolskich (ul. Krakowska 16, o powierzchni ok. 520 m2).

Zakres robót obejmuje w szczególności:
  • roboty rozbiórkowe (rynny, rury spustowe, obróbki blacharskie, instalacja odgromowa),
  • demontaż starego pokrycia dachowego blaszanego,
  • naprawa konstrukcji dachowej, wymiana części deskowania i montaż łat drewnianych,
  • montaż nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej powlekanej,
  • montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,
  • wykonanie instalacji odgromowej,
  • wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania,
  • sporządzenie dokumentacji powykonawczej (naniesienie na dokumentacji wykonawczej zmian powstałych w trakcie realizacji zadania).
7. Informacja o możliwości złożenie oferty częściowej: nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
8. Informacja o możliwości złożenie oferty wariantowej: nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
9. Termin wykonania zamówienia: 31 październik 2013 r.
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj. warunki dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Wiedza i doświadczenie.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada niezbędnej wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną, związaną z budową, przebudową lub remontem dachu o powierzchni co najmniej 200 m2 i o wartości co najmniej 50 000 zł.

Potencjał techniczny.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym prawidłową realizację zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (o której mowa w art. 14 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo budowlane).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 
11. Informacje na temat wadium: nie jest wymagane.
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100 %
13. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty można składać w Sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich,
w terminie do dnia 04 września 2013 r. do godziny 8:30
14. Termin związania ofertą 30 dni.
15. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje:
nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie przewiduje się.
18. Informacja o przewidywanych zamów. uzupełniających : nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
19. Informację o dniu jego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu: 20.08.2013 r.
 


Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
Maria Klimowicz

Pliki do pobrania:

Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Adrian Kastura (2013-09-24 09:28:33)
Liczba odwiedzin: 1237

Stopka

Zamknij