Menu główne
Menu lewe
Obsługa systemu przyzywowego oraz administrowanie nieruchomością w części dotyczącej mieszkań chronionych w Strzelcach Opolskich ul. K. Wyszyńskiego 10-10A
28 marca 2012
Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający uzupełnia w części II SIWZ pkt 12.8., który otrzymuje następujące brzmienie: "Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w siedzibie zamawiającego w dniu 05.04.2012r. o godz. 9.00."
1. Nazwa i adres zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Krakowska 16, 47-100 Strzelce Opolskie
Tel. (77) 463-08-70 faks: 463-08-99
2. Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ: www.opsstrzelce.pl
4. Nazwa nadana zamówieniu: Obsługa systemu przyzywowego oraz administrowanie nieruchomością w części dotyczącej mieszkań chronionych w Strzelcach Opolskich ul. K. Wyszyńskiego 10-10A
5. Znak sprawy: OPS.ZP.252.1.2012
6. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia.
Zamówienie polegać będzie na obsłudze systemu przyzywowego ( czyli jednostronnego powiadamiania w celu uzyskania pomocy w momencie zagrożenia zdrowia lub życia – 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę ), administrowanie oraz codzienna usługa utrzymania porządku i czystości korytarzy, piwnic, recepcji, pomieszczeń integracyjnych oraz wokół budynku przy ul. K. Wyszyńskiego 10-10A w Strzelcach Opolskich w części dotyczącej mieszkań chronionych, a także wykonywanie drobnych napraw bieżących ( konserwacja ).
7. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej: nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
8. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej: nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
9. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj. warunki dotyczą:
• posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• posiadania niezbędną wiedzy i doświadczenia;
• dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
• sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wiedza i doświadczenie.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia.
Potencjał techniczny.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym prawidłową realizację zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
11. Informacje na temat wadium: nie jest wymagane
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena oferty – 100%
13. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty można składać w Ośrodku Pomocy Społecznej, Sekretariat pokój nr 17,
W terminie do dnia 05.04.2012 r. do godz. 8.30
14. Termin związania ofertą: 30 dni
15. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie przewiduje się.
18. Informacja o przewidywaniu zamówień uzupełniających: nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
19. Informacja o dniu jego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.03.2012 r.
Pliki do pobrania:
- MODYFIKACJA - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 285.86 KB, ilość pobrań: 526)
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 285.67 KB, ilość pobrań: 613)
- Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 51.03 KB, ilość pobrań: 541)
- Zestawienie złożonych ofert (PDF, 376.39 KB, ilość pobrań: 556)
- Informacja o wyborze oferty (PDF, 51.55 KB, ilość pobrań: 541)
Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Adrian Kastura (2014-04-09 19:34:54)
Liczba odwiedzin: 701
Informację wprowadził(a): Adrian Kastura (2014-04-09 19:34:54)
Liczba odwiedzin: 701