Procedury zakończone

Logo BIP
Biuletyn informacji publicznej

Wyszukiwarka

Przejdź do: strona główna
Przejdź do: mapa serwisu
Przejdź do: Kontakt
Przejdź do: Wersja klasyczna serwisu


Menu główne


Obsługa systemu przyzywowego oraz administrowanie nieruchomością w części dotyczącej mieszkań chronionych w Strzelcach Opolskich ul. K. Wyszyńskiego 10-10A

28 marca 2012
Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zgodnie z art. 38 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający uzupełnia w części II SIWZ pkt 12.8., który otrzymuje następujące brzmienie: "Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w siedzibie zamawiającego w dniu 05.04.2012r. o godz. 9.00." 


 1. Nazwa i adres zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Krakowska 16, 47-100 Strzelce Opolskie
Tel. (77) 463-08-70 faks: 463-08-99
2. Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ:  www.opsstrzelce.pl
4. Nazwa nadana zamówieniu: Obsługa systemu przyzywowego oraz administrowanie nieruchomością w części dotyczącej mieszkań chronionych w Strzelcach Opolskich ul. K. Wyszyńskiego 10-10A
5. Znak sprawy: OPS.ZP.252.1.2012    
6. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia.
Zamówienie polegać będzie na obsłudze systemu przyzywowego ( czyli jednostronnego powiadamiania w celu uzyskania pomocy w momencie zagrożenia zdrowia lub życia – 7 dni w tygodniu,  24 godziny na dobę ), administrowanie oraz codzienna usługa utrzymania porządku i czystości korytarzy, piwnic, recepcji, pomieszczeń integracyjnych oraz wokół budynku przy ul. K. Wyszyńskiego 10-10A w Strzelcach Opolskich w części dotyczącej mieszkań chronionych, a także wykonywanie drobnych napraw bieżących ( konserwacja ).
7. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej: nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej. 
8. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej: nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
9. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy
10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu  dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj. warunki dotyczą:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
posiadania niezbędną wiedzy i doświadczenia; 
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wiedza i doświadczenie. 
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia.
Potencjał techniczny. 
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym prawidłową realizację zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa. 
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
11. Informacje na temat wadium: nie jest wymagane
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena oferty – 100%
13. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty można składać w Ośrodku Pomocy Społecznej, Sekretariat pokój nr 17,
W terminie do dnia 05.04.2012 r. do godz. 8.30
14. Termin związania ofertą: 30 dni
15. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje: nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie przewiduje się.
18. Informacja o przewidywaniu zamówień uzupełniających: nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
19. Informacja o dniu jego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.03.2012 r.
 

Pliki do pobrania:

Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Adrian Kastura (2014-04-09 19:34:54)
Liczba odwiedzin: 701

Stopka

Zamknij